Isnin, 17 Disember 2012

Food :Pesta pulau pinang 2012

Holla
Lama tak update kan..... Speachless xtahu nak tulis apa. Tittle kat atas tiaada kena mengena dengan entree saya. Cumanya saya baru balik berlibur di pesta pulau pinang....wah rambang mata, tak tahu nak beli apa maklumlah, saya tengah broke akibat bershopping di clarks warehouse sale ari jumaat yang lalu.... Kenap la hujung tahun sale sane sini ha... Nafsu!!! Nafsu!!!! Pergi kau jauh jauh....
Pejam celik pejam celik its year end kan... Say buhbye to 2012. Welcome to 2013.... Hmm apa resolution 2013??? Ah malas lahhh yang 2012 pun belambak2 tak tertunai....
K lah till here...nnt rajin2 i update lagi ye wahai pembaca....oopsss ade ke pembaca blog i ni....rasa macam syok sendiri je.....
ChowsinchinWajah kesayangan hamba


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Penang

Catat Ulasan